söndag 6 april 2008

länge sen man skrev!


japp hänt lite smått & gott sedan man skrev här sist..
I onsdags kom älsklingen hit, kan säga att det är hur underbart som helst att ha honom här hos mig. och så i Torsdags fyllde ju jag 20 år! Fick en skinnjacka av mamma, riktigt skönt! Och så kom släkten på eftermiddagen också. Så fick massor utav pengar och så. Trevligt, älsklingen var sjuker också, jag mådde inte heller på topp! men nu är vi friska iaf :) Dagen efter sen i Fredags, blev det att åka till stan, jag fick klipp tid klockan 14.00, så markus o jag var i stan från 2-halv 8 typ. jag blev sur över att jag inte hittade någonting! tyckte synd om markus som fick ränna efter mig överallt hela dagen! hoppade även in på min favorit butik make up store spenderade pengarna jag fick på presentkort där av markus mamma & pappa & hans bror & tjej! bra köp blev det iaf!
Igår var det ju lite party här också! var trevligt! så tog vi bussen in mot stan vid 23.00, första som hände var att markus fick en bit av tanden utslagen. Så han stack till akuten. jag fick inte följa med, så jag blev sur och stack iväg på egna äventyr, hann upp mot stan, så försökte jag leta efter markus, fattar inte varför jag leta i stan? haha, sur var jag. så ringde markus tillslut. och yra i telen, då var han på väg någonstans mot bussen. Men tillslut hitta jag rätt på honom, så satt vi och snackade om allt möjligt nere i resecentrum i en halvtimme tills bussen kom! lyckad förfest igår, tack allihopa! och tack sofia för att du ställde upp som du gjorde igår!
idag har markus och jag spenderat dagen i sängen kan jag lova, vi är inte allt för pigga idag, och markus har ont i tanden. Men så har vi fått i oss lite kebab också, så ska vi snart ta ett varmt bad, sedan blir det mys framför andra avenyn. Alltså det är så sjukt härligt att ha honom här hos mig. Han åker hem imorgon! tråkigt! Men så ses vi ju om en vecka igen, så hoppas att den här veckan kommer gå fort! Men det tror jag nog. Så åker jag upp till honom igen :) underbart! och så blir det förmodligen så att han åker med mig ner sen. hur skönt som helst skulle det vara! Det är så svårt att förklara hur starkt jag känner för honom. jag vill leva resten av mitt liv med honom. han är perfekt för mig, och jag älskar honom så mycket som det bara går! Nu ska jag in och pussa på min fina!


PUSS PUSS!

Inga kommentarer: