måndag 7 april 2008

9 månader kärlek!

idag har jag och älsklingen varit tillsammans 9 månader, och jag kan säga som så att det vi har, det kallas äkta kärlek :) Han får mig att le, han får mig att må underbart. Han är ljuset i mitt liv, han är helt enkelt bäst. Jag vill inte vara ifrån dig en endaste sekund. Värsta som finns! haft underbara dagar nu när han har varit här nere hos mig, helt obeskrivligt va sjukt mycket jag tycker om honom alltså! Vi har så många fina minnen & stunder tillsammans som vi upplevt på 9 månader! Och FLER blir det! snart ett år sedan vi börja ta kontakt, helt sjukt vad tiden bara rinner iväg, men jag trivs :) helt jävla underbart är det! :) jag blir bara kärare och kärare för varje dag tycker jag, känner mig helt nykär i markus nu! du är bäst baby, tack för att du finns!

JAG ÄLSKAR DIG MARKUS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskling vad tiden går fort=) Och jag har njutit avvarje sekund med dig! Du gör mig till den lyckligaste i världen! Vi är verkligen som gjorda för varandra! Du är helt underbar, inte svårt att passa ihop med dig! Du gör allt till lycka, inga problem känns jobbiga när du är i närheten:D Jag älskar dig verkligen hur mycket som helst! Nu ska jag bara finna ett vettigt jobb så jag kan flytta ner till min älskling, de finns inget annat jag vill! Jag vill leva mitt liv med dig gumman, varje dag utan dig känns jobbig, och jag tänker o lägntar då tills nästa gång jag får vara när dig! Du är de bästa som finns! de är jag som ska tacka för att du finns i mitt liv! Tack! Du är verkligen en Ängel! ÄLSKAR DIG Lindséy Fornell<3

Lindséy sa...

jag får glädjetårar när du skriver sådär :) jag älskar dig så ini helvete mycket. DU ÄR BÄST!