måndag 31 mars 2008

halv sjuker! :/



Imorse knalla jag upp rätt skapligt, var nere vid bilen 08.00, mosa in liams vagn i baksätet, sedan drog jag och hämta upp challe. så kom vi då på att gymmet inte öppnar förens 10.00, blev att stanna hos syster och dricka kaffe och busa med lilleman. Guuud vad jag tycker om den ungen, han växer så himla fort också. stor grabb ju! Sedan drog vi och dumpa av honom på dagis, så drog syster jag & challe mot gymmet. Väl framme där, satte igång o körde hårt på styrkemaskinerna, men känner mig inte helt frisk. Blev svett för minsta ansträngning! efter träningen blev det att dra te donkan så köpte vi oss varsin ceasar sallad, så jävla god!

när jag kom hem sen, mådde jag inte alls något bra, satte mig i badkaret och kände mig helt hängig, drog på varmaste på vattnet men frös ändå.. satt och hängde med skallen, så jag har inte gjort så mycket idag, mosa i mig en jävla massa halstabletter förrut tidigare idag, men jo vad händer då, jo lindsey har magknip hela kvällen, inget kul asså! Challe och jag har även hunnit med banken på vägen hem från stan idag + vårdecentralen, så fick tid på måndag, skönt!

Imorgon skulle vi egentligen in och träffa en fotograf, syster jag & bror, men det gick ej, för louise ska med lilleman te sjukhuset, så vi fick avboka, så får bli nästa vecka där i början!

Får verkligen damp nu snart på mitt hår, det är helt seriöst! Stans utväxt, och stans oklippta hår, jävligt kul att gå omkring med lixom, inte! så lär väl sluta med att jag och älskling sitter och mixtrar med blondering i hela skallen på mig på fredag eller nåt! så slutar det med att jag antingen är flint på lördag, eller kyckling, eller får ett toppresultat? fan jag vill ju inte ha vitt hår, eller asså jo för då kan jag gå te madde och kasta i bruna slingor sedan så blir det ju ljusbrunt! kan gå. märks! men så är det ju så att jag snackat med henke om dreads också, väldigt sugen, kul att testa på något nytt! Isf ska jag träffa honom nästa vecka där nån gång, så ska han kolla håret på mig och se vad han säger :)

längtar tills på onsdag för då kommer älsklingen hit, känns som om det är as länge sen vi sågs! :/ saknar honom otroligt mycket. Vill krypa in i hans famn nu! BÄSTA SOM FINNS!

nahepp, nu ska jag faktiskt lägga mig och titta på någon film och vänta på att hjärtat sett klart sin film, så vi kan prata i telen :) saknar hans röst!

puss & godnatt hörrni!

Inga kommentarer: