lördag 12 april 2008

RASTLÖS!

Igår morse var man inte as trött ändå, Älskling ringde mig vid 04.30, då var jag redan uppe :) skönt! Lånade mormors bil till jobbet, tog en skiva med mig, och satte igång o sjöng hela vägen till Biltema, då kom man i lite stämning! =)

Satte igång och började jobba, och det gick väldigt fort, vi jobba på snabbt, så vi hann även med att få en rast där vid 07.00. Sen när vi slutade vid 10, så blev det raka spåret att hämta upp brorsan, sen hem te syster och ta en kopp kaffe göra oss ordning och dra oss mot Johannelund till fotografen. Tommy börja dumma sig, så man fick garvanfall. men det slutade väl bra till slut med bilden I think!
Igårkväll slockande jag omkrign 19.30 och vaknade upp idag vid 10.00 typ. skojar ni att jag var utslagen i kroppen eller, men idag känner jag mig bättre, men är på jävla piss humör, och så jävla rastlös så det finns inte. Tänkte åka in te gymet nu, men dom stänger 18.00, så kändes onödigt! men kul att det finns något att göra lixom, finns ju inte ett skit att göra!

Ebba & Nora är hos markus nu den här helgen, snackade med töserna igår, och snackade med dom idag. Igår lekte dom buss :) haha! och idag har dom varit och köpt massa godis.. Fan vad jag vill vara hos dom tre snyggingarna!

Ne nu ska jag dra mig!

ät bajs

Inga kommentarer: