onsdag 9 april 2008

förkyld :(


Idag fick man iaf ingen sovmorgon som jag hade tänkt mig, fast sofia skulle kommit hit vid 07.00 hugget, men jag vaknade inte av att hon ringde, så en massa missade samtal, så hon får klara sig utan cigg idag på jobbet, sorry fia!
Var tvungen att gå upp för ca en halvtimme sedan, pga det kommer några ventil snubbar hit och ska checka in ventilerna i husen vid 09.00! Vill ju helst inte ligga och sova som en tok då en gubbe står i rummet!


Ska in med 10.00 bussen mot staden, ska in och träna med challe :) kul att slippa och träna själv faktiskt. men jag är jätte förkyld idag :/ så får väl bli hyffsat lugnt! Ska skippa gympan idag med tror jag, får se sen hur jag mår!
Nu ska jag ner och ta mig en rejäl kopp kaffe & en Vitamin tablett! :) Och så ska jag även vara duktig och äta en skål med gröt! Fan vad jag vill ha Tisdag nu! Saknar markus så jag går sönder snart!

Ha en fin dag fuckers, pusspuss

-

Uppdatering: Klockan. 00.00

japp idag blev det som sagt att dra in och träna med challe balle, vi körde ett väldigt hårt pass idag, fast jag var snorig och dan. blev mycket styrketräning för hela kroppen så körde jag på spring-maskinen i 20 min. Väldigt skönt efteråt. Kan ju säga som så att t-shirten var dyngblöt efter det. sedan blev det dusch & Bastu på det, aldrig fel :) följde med challe till körskolan en sväng, sen tog vi bussen hem vid 14.35! Sen dess har jag faktiskt mest tagit det lugnt, damsugit upp stans äckelspindel, skojar ni att jag hade gåshud eller, ushalinge! Har precis pratat med baby, han är på jobbet, och jag sitter här, och vill inget annat än att vara i hans närhet! vill väl för fan kunna krama & pussa honom när jag vill! jag vill verkligen det, saknar honom otroligt mycket!

jag fryser, ta ett bad innan man sover kanske? jo men visst! det kör vi på! Blir skaplig uppstigning imorgon med. in och köra lika bra på gymet som vi gjorde idag.

PUSS & GODNATT!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det förbannade skitkortet blir av på fredag nu då ! :) haha ! Fortfarande sjuk ? =(
Fan ja vill me träna ju, skulle behövas.. Att du hela tiden måste åka iväg :( Inge kul på gymmet utan dej sis.! <3

Lindséy sa...

aaa fan får hoppas på det :P jävla yr har dte vart påt! aaa u har jag blivit jäkligt fökyld helt plötsligt! :S ne fast är hemma denna vecka ju & i helgen, åker ju iväg på tisdag kväll, så nåt hinner vi nog träna ihop :) jag försöker komma in varje dag, så hojta bara till :) <3

Anonym sa...

Baby, nu får du friskna till ju=) de var säkert ja som smittade ner dig. hehe! Nu sitter ja på jobbet o tänker på dig igen, gör ju inget annat när ja inte får vara i din närhet=) jag fick ledigt för chefen så då kan vi åka ner till dig på tisdagen, fan va mys!!!
Längtar efter dig tok mycke, tjatar ja, JA men de skiter ja i. Vill ju vara i min kärleks närhet helst hela tiden! Love you babe

Lindséy sa...

Helt underbart älskling att du fick ledigt :) då får vi massa tid med varandra! (: massa gos, massa andra avenyn! Jag längtar efter dig som fan, tjatar jag? JA! haha! tjatar om dig hela tiden va fan! saknar dig så fort vi skiljs åt ju! du är bäst bäst bäst!!! love you too <3