onsdag 16 april 2008

Hos älskling helt underbart!

Tåget gick bra hit igår, gick hyffsat fort ändå :) så jävla skönt det var när jag såg markus sen på tågstationen i köping, helt underbart att vara i hans närhet igen. Markus bjöd på donkan på vägen hem, jag var skithungrig. Så kom vi väl hem hit runt 00.00 där nångång, fixade ordning te, sen satte oss och kollade på andra avenyn som vi längtat efter :D haha, så jävla bra är det! så vi kom väl i säng vid 03.30 nån gång, jag somna som en stock. så himla härligt att slippa sova ensam. Kan ju inte somna annat än perfekt i markus famn!

Idag skulle vi gått upp och åkt o tränat, men vi försov oss visst, vaknade av att klockan stod på 12.30. gick upp klädde på oss, sen gick ut på en promenad, så blev de frukost på konditoriet här nere. Så åkte markus straxt efter 13! Så jag har varit i affären och handlat! ska göra mat snart tänkte jag, kött & wook gryta typ :) gott som satan när tommy gjorde det, så får se om jag kan göra de likagott =) köpt hårfärg också, så ska kasta i lite slingor sen när jag grejjat o sådär! Mötte på en gubbe nere på byn förrut, han ba: vet du va klockan är? så tog jag upp o skulle kolla på mobilen, då drar han fram armet o bara: På armen, ja har två, vill du köpa en? haha, så sa ja nee, och skulle gå, han: fint rumpa du har, hahahahah, och så fortsatte han yra, så jag gick! jag råkar jämt ut för konstigt folk!

nahepp om man ska börja med käket och diska och sådär då! :)
ha det kalas! pusspuss!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Konstigt att du råkar ut för konstigt folk, "man blir som man umgås" hahaha neee då !! Va kul att du e hos Marcus nu ! Idag har jag ´haft stans värsta träningspass känns d som, Bosse körde slut på mej !! Haha..
Hur har du det då? Hann inte läsa din blogg helt, eller hinner o hinner e intte tillräckligt koncentrerad ! Men tar d imorn eller nått.
Saknar dej sis !! Love Ya !

Lindséy sa...

hahaha =) jaa de är riktigt skönt! haha aa läste i din blogg :P saknar dig, ha det bäst så ses vi! pussss <3