tisdag 15 april 2008

HEJ O HÅ!

Igår började dagen med glada besked, fick samtal "jaaa hej det var mia från sodexho" haha, ne men iaf så ringde hon, sa att hon hade jobb åt mig o grejjer, så skulle jobbat idag, sedan ringde hon på eftermiddagen och meddela det, att hon inte alls hade jobb idag, för dom satte in ordinare istället, så då lacka min dag ur. Var på skolan, fick reda på att jag ej fått betyg i svenska A ännu, så jag blev arg, pallra mig iväg mot ljunkan, besökte min gamla lärare. så säger hon att jag ej var klar och bla bla bla, kul att dom säger sånt så man vet! :S Så kom bror o hämta mig, så drog viiväg mot stadium, han inhandlade ett par gympapjucks te morsan och så tog vi ett varv ner te blomster affären också!

Idag gick jag upp vid 06.00 hugget, drog in till syster & johan! så skjussa syster o jag liam te dagis, sen hem te dom igen och käka frukost med busfröt kevin som inte skulle till dagis idag! :) sen skjussa jag syster till hennes praktikplats! Så drog jag mig hemmåt!

gav mig ut på en springtur när jag kom hem! kan säga som så, att min kondis, börjar väl att ta sig, men är ju inte på topp än! orkade nästan hela hedavarvet, helt slut i kroppen efter det! Och nu snart ska jag börja packa och fixa ordning mig, för jag ska ju åka mot tåget om ca 3,5 timme mot köping :) Fan va underbart att få träffa babe igen, underbart att slippa sova själv!

Fick attack ännu en gång igår i bröstet och mådde allmänt väldigt dåligt, börja gråta o grejjer :/ inget kul alls, men jag tror att det har med p-pillerna att göra faktiskt. Så måste ta itu med det när jag kommer hem igen!
HA DET FINT :)
PUSSPUSS!

Inga kommentarer: