söndag 20 april 2008

sol sol sol!

yes, i fredags blev det som sagt mat hos markus mamma, sedan åkte vi hemåt hit och tog det mest lugnt, när tjejerna lagt sig kollade vi på hockeyn, så jävla dåliga var dom! Igår hade vi hoppats på kalas väder, men icke! eller jo, det var väl hyffsat men inget solväder direkt! Men vi gjorde ordning varm oboy och packa ner kakor, sen gav vi oss ut te skogen, till mulle kojan eller vad stället heter :P Sen blev det att köpa lördagsgodis & äta mat! Markus och jag somnade i väldigt hyffsad tid igår, eller a jag vet i hundan vad klockan var när vi slockna hade lite svårt att sova, men vi la oss väl omrking 10 där nångång :)

Min guldklimp åkte till jobbet imorse, han började 06.00! själv vaknade jag vid 07.30 nångång, då var tjejerna i full gång. dom vaknade säkert halv 7 eller något! men jag låg och drog mig lite imorse så kollade brudarna på tv så länge! så nu har vi käkat frukost & grejjat, och jag sitter här med en kaffe i handen :) gott gott! världens kaffetant har jag gått o blivit! Jag ska snart platta håret lite, sen packa ner alla tjejerna kläder och städa upp lite! så ska vi ut och gå en promenad, vi ska väl ner till sjön en sväng tänkte vi :) solsken ute idag ju, då är det dumt att vara inne! Tjejernas mor kommer och hämtar dom vid 14.00 sen. Blir väldigt tomt när dom åkt hem, blir så tyst!

Det känns som om det är måndag idag, bara för att markus är iväg och jobbar! Nehepp nu ska jag börja grejja o sådär.. klockan går rätt fort, vill ju hinna busa för fullt =)
Ha det super med er! pusspuss / Lindséy

Inga kommentarer: