måndag 21 april 2008

tjuuhuu!

Igår höll dagen på i fullt fart, Blev att dra ner te sjön med brudsen på förmiddagen, tog med oss mackor och saft, sen satte oss på en brygga i solen & myste! topp väder! kom stans spindel på bryggan, alla tre blev livrädda och våga inte gå förbi den, haha! vi var ute ett bra tag där nere vi sjön, blev glass sugna, så drog hem hit och ringde min mor och bad henne sätta över en hunka så vi kunde köpa glass, så satt vi i lekparken och åt i solen :) Sen fick tjejerna vara kvar och leka medans jag kilade upp och började med maten.. Riktigt bra att lekparken finns här precis utanför, för då har man ju uppsikt på dom från fönstret! Men det gick jättebra! Så hann vi precis käka klart och sådär, så kom markus hem från jobbet! Sen kom även tjejernas mamma och hämta dom, så då tog markus och jag en promenad, sedan svängde vi förbi peter och åt lite tårta!

Jag var ute hela långa dagen igår, det var skönt, men jag fattar inte för på kvällen var jag så jävla rastlös och hade skittråkigt! sånt är ju piss! så gick ut ytterligare en sväng och snackade med charlotte o sådär.. haha, imorse minns jag att jag snackade med markus när han skulle te jobbet, men minna fan inte vad vi sa, jag snacka säkert i sömnen eller nåt :S

Imorgon åker markus och jag hem till mig efter han har slutat på jobbet! Ringde även ett städbolag till mig nu, som jag visst hade sökt jobb hos för flera månader sedan! frågade om jag fortfarande var intresserad, och självklart svarade jag ja! verkar som om det är väldigt mycket golvvård, och jag har u haft det som tur är! och det är rätt kul, så ska på intervju på torsadg morgon. Och hoppas på att jag får det. Det skulle vara helt toppen faktiskt! Då kan jag söka efter heltidstjänster o sådär vid sidan av, för det här städjobbet hade inga platser just nu för helt-tids jobb då, men väldigt mycket vik, och jävligt mycket i sommar verkar det som.
Nehepp om man ska ta sig en dusch, sedan ta sig an med äckelengelskan, och sätta sig i solen!

PUSS HEJDÅ!


Inga kommentarer: