lördag 26 april 2008

länge sedan jag skrev här..

Ja, nu är det ett tag sedan jag skrev av mig här i bloggen! Markus och jag åkte ju hem hit i Tisdags! Jag körde hela vägen och det gick jätte bra! :) Har varit jätte fint väder hela veckan ju! Helt underbart är det! I onsdags drog jag och challe in och körde hårt på gymmet! Sedan efter det åkte vi hem mot ljungsbro så gick jag upp te kanalen där pix & markus satt och sola sig på bryggan! Så på eftermiddagen så grillade vi hos Pierre! det var trevligt! Och i Torsdags var jag på jobb intervju, städ då! Gick bra, men dom hade inget ledigt just nu, men dom trodde att det skulle dyka upp massa jobb nu snart, och så fanns det massa sommarjobb med så det är ju jättebra! så man tjäna lite pengar, aldrig fel!
Igår blev det en tripp på stan för mig och markus, jag var ute efter ett par skor, och det hittade jag med tillslut, svårt att hitta skor! Så hittade markus och jag en as frän typ bh på Lindex, ill rosa, så inhandla den med :) hoppade även in på make up store och köpte den fina gula ögonskuggan, fanns en kvar så jag hade tur :) Så gick vi och käkade pizza på det sen, de var mums! Vi skulle gått på bio också, " min brors flickvän" men vi trodde den gick 18.00, men den gick visst inte förens 19.00, så vi orkade inte vänta. Så vi svängde in på systemet inhandla lite bärs, själv behövde jag inte visa leg dårå, haha! nerå men så åkte vi hemåt och gick till kanalen och satte oss och drack, och snackade om allt möjligt, och det var riktigt skönt, jag älskar att bara sitta och snacka med markus om precis vad som helst! Sen blev det att dra hem och kolla på filmen "solstorm" men mamma!

Nu har jag precis duschat och så, ska göra mig ordning nu snart tänkte jag, så ska jag markus och jag med bussen som går om en timme ungefär. In till stan och träffa Jennifer! fy fan va härligt att se henne igen, helt sjukt kul ska det bli! Så ska vi bara sitta och slappa vid stångån :) inte tipp topp väder idag då, men det är lite sol, så det är ju inte kallt ute... nepp nu måste jag grejja, så jag slipper att stressa i sista minut sen!
Ha det fint! puss puss!

Inga kommentarer: