måndag 14 april 2008

HALLÅ DÄR!

HAHHAHAHA, SNYGG BILD JENNIFER!!!!!!!!


Idag är det ju Måndag, och jag är dunder glad! Gick upp vid 08.30 där nångång, gratta mammsen lite smått (: kul att hon blev glad för presenterna! Synd att kortet blev så sent, men det får hon ju i slutet av veckan iaf! Så har jag även ätit frukost! brukar vara dålig på det! Så nu sitter jag med en kaffe i handen & ska snart börja packa träningsväskan, och sen ta bussen vid 11.00 in mot stan för att möta upp challe! man känner verkligen nu att man börjat komma in o igång med träning ordentligt nu, och det känns riktigt skönt!


Igår ägna jag mestadels åt dagen till att ansöka jobb, jag tror jag skicka ansökningar till 7 st om inte flera! hoppas att man får något napp iaf! :) Idag efter träningen ska jag vara på skolan kl 14.00 för att ha möte, och nu får jag inte glömma det, ska bli skönt o få det gjort, Har verkligen glömt bort alla gånger vi bokat tider! Så vi ska prata om lite min framtid, hur jag ska lägga upp skolan o så efter sommaren och vad jag vill arbeta med i framtiden & sådär! det är ju najs :)


Igår kväll när jag skulle sova, fick jag sådär ont i bröstet igen :( inget kul alls, jag blev helt yr och trodde fan att jag skulle svimma alltså! inget kul alls! Imorgon är det ÄNTLIGEN tisdag och jag ska sätta mig på tåget och le, för då ska jag åka till Markus! :) åhh längtar som en tok! Ska bli helt underbart, så åker vi hem hit nästa tisdag, sen upp till honom igen, så jag kommer va hos han på valborg :)

Joråååsååaaattteee, om man ska ta och göra sig ordning lite, annars blir jag en stresskärring om en timme! ha det fint sa ja!


ÄLSKAR DIG MARKUS! 1 DAG KVAR! :) <3

Inga kommentarer: