söndag 30 mars 2008

tjoo & tjim!

kan börja inlägget som så att häromdagen när jag satt här vid datorn, kom det stans största spindel och löpte på min hand!!! Fy satan va äckligt, så jag sitter här som en stel pinne, livrädd att den ska dyka upp igen! :( Igår blev det en lugn kväll, jag var hundvakt, Texas var här, tommy var på party, och morsan stack iväg på tjejkväll! Så jag satt o glodde på tv & gjorde inte ett skit, la mig i sängen vid 23.30, och slockna inte långt efter! Nu väntar jag på att challeballe ska komma hem från sin karl, så ska vi ut på en långpromenad, riktigt skönt! bra bra väder idag ju! Solen skiner som bara den! Saknar mitt hjärta som bara den också! 3 dagar kvar tills vi ses :) skönt, men känns som en evighet tills dess:( hoppas tiden går fort!!!!!!

PUSSS & AJÖ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

baby! egentligen är de juh bara 2 dagar tills vi ses! måndag o tisdag, ja kommer juh på onsdag=) vill ju att de ska vara nu! snart får ja iaf åka hem från jobbe! SKÖNT! ska hem o träna då! hur många puynkter på cp listan har du hunni beta av än så länge då? typ alla? :D Nej älskling, kom o ge mig stans största kram o kyss! NU!!!!!!!!!!!!!! Hörs sen i telen! hälsningar! Älsklingen!

Lindséy sa...

aaa det är faktiskt sant :D vill med att det ska vara onsdag NU! jag hat betat av alla än, hahahaha! kom o ge mig stans blötaste KYSSS!