onsdag 14 november 2007

sjuuuk :(

Hej hopp, idag är man ännu förkyldare :/ o ont i skallen, kul äre! Vi vakna upp halv 2 idag typ.. Igår höll jag på o städade, blev klar med det omkring 02.00.. Sen låg jag läste ur min bok, blev klar vid 05.00 typ, så kom markus hem vid halv 7 och väckte mig (: Det var myys.. Har skrivit klart bokrecensionen idag äntligen, så nu är svenska A förmodligen avklarad! Riktigt skönt måste jag ju meddela! Sen gick älskling & jag ut på en promenad, snor halt ute, så vi bara gleeed fram på gatorna =) gick hem te Fredrik & Lina markus bror o hans tjej, så drack vi lite kaffe o sådär, sen knalla vi vidare till Tenno & Mia & drack kaffe, och klappade med världens sötaste hundvalp, En engelsk bulldog tror jag det var den hette, så jääävla söt alltså! Markus och jag ska köpa en när vi flyttar ihop i framtiden. 23 000 för en sådan lite hund, men det är det ju verkligen värt när som är så söta (: Sen knalla vi hemmåt, o satte igång & lagade pannkakor! Så lämna han mig vid 21.00 o åkte till jobbet, Så jag tittar på Greys & Anthomy, riktigt bra, dubbel-avsnitt o allt. Nu börjar det igen.. Så ska se klart på det, sen blir det att ta ett varmt bad och göra ansiktsmask! Skööönt! Markus är helt underbar, han får mig att känna mig trygg, känns som om jag är hemma när jag är här hos honom!
BRA LÅT!
They say we're young and we don't know
Won't find out till we grow
Well I don't know why that's true
Cause you got me baby, I got you
Babe, I got you babe, I got you, Babe.
They say our love won't pay the rent
Before it's earn'd our money's always spent
I guess that's so, we don't have a pot
But at least I'm sure of all the things we got
Babe, I got you babe, I got you, Babe.
I got flowers in the spring
I got you, you wear my ring
And when I'm sad, you're a clown
And if I get scared you're always around
And then they say your hair's too long
But I don't care, with you I can't do wrong
Then put your warm little hand in mine
There ain't no hill or mountain we can't climb
Babe, I got you babe, I got you, Babe.
I got you to hold my
I got you to understand
I got you to walk with me
I got you to talk with
I got you to kiss goodnight
I got you to hold me tight
I got you I won't let go
I got you who loves me so
I got you, babe

Inga kommentarer: